رومنیگه: سالهاست که انتقالات درفوتبال اصلا منطقی نیست؛ پرس باخرید بیل به دنبال دهمین قهرمانی اروپایی
 
بروزترین وبلاگ فوتبال

رومنیگه: سالهاست که انتقالات درفوتبال اصلا منطقی نیست؛ پرس باخرید بیل به دنبال دهمین قهرمانی اروپایی است

قیمت یک بازیکن رابازار نقل و انتقالات تعریف می کند وبه خاطر تمایلاتی که برای جذب این بازیکن وجود داشت، قیمت او تا این حد بالا رفت ولی وارد شدن به بحث روانی این ماجرا اصلا آسان نیست

کارل هاینس رومنیگه، رئیس اتحادیه باشگاه های اروپایی در جلسه اخیر مجمع این اتحادیه به این نکته اشاره کرد که دنیای فوتبال با هر منطقی، انتقال جنجالی گرث بیل به رئال مادرید را نمی پذیرد؛ آن هم درشرایطی که نیمی از جامعه جوان اسپانیا با بیکاری دست و پنجه نرم می کند.

رومنیگه دراین باره گفت:« قیمت یک بازیکن را بازار نقل و انتقالات تعریف می کند و به خاطر تمایلاتی که برای جذب این بازیکن وجود داشت، قیمت او تا این حد بالا رفت ولی وارد شدن به بحث روانی این ماجرا اصلا آسان نیست.»

او درادامه به این نکته اشاره کرد که باشگاه رئال مادرید به دنبال بازیکنان فوق العاده ای است تا بتواند به موفقیت هایش ادامه دهد:« احتمالا خواسته فلورنتینو پرس فتح دهمین قهرمانی اروپایی توسط رئال مادرید است. چرا که آنها حالا 9 قهرمانی اروپایی دارند و درانتظار لادسیما هستند.»

رومنیگه به این نکته اشاره کرد که یکی از نکات مهم که باید مدنظر داشت، آنالیز اقدامی مثل انتقال گرث بیل به رئال مادرید است:« باید در مسیر قوانین «بازی سالم و پاک» یوفا حرکت کرد. قطعا دربازار نقل وانتقالات گامها و حرکات بزرگی انجام شده که معمولا برای تجدید قوای تیم ها انجام می شود, دقیقامثل آنچه در دو سال اخیر رخ داده.» و درعین حال یادآوری کرد که قضاوت در مورد چنین انتقالی کار سختی است. انتقالی که رکورد مبلغ پرداختی برای یک بازیکن را شکسته و بازتاب روانی زیادی داشته:« از دیدگاه اقتصادی دنیای فوتبال سالهاست که از هرگونه منطق و درکی خارج شده و گاهی وقتها مردم درک نمی کنند که باشگاه ها در نقل وانتقالات چه کار می کنند.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید با آرزوی خوشی و موفقیت شما.شاد زی و پیروز زی
آخرین مطالب

نویسنده های گل

 
 
 
cache01last1676736644